'Saya Bukan Berbikini Sembarangan' - Nera (AF9)

Confirm ramai yang nak baca pasal post ni. Bila tulis sket pasal artis berbikini, bogel, tak pakai baju, dedah baju, nampak bra, cepat-cepat je korang klik baca kan? haaa.. Dasar!

Yang aku pelik tu, org kat internet ni dok sibuk cipta kontroversi pasal Nera AF9 ni. Kasi can la org tu hirup udara segara puas-puas. Belum apa-apa lagi ko dah tibai dia dengan kes pakai bikini. Hahaha.

Aku bukanlah fanatik sangat dengan AF ni, tapi kalau ko cakap pasal bisnes, kalau ko tak sebut pasal AF, orang lain yang akan sebutkan. Tapi, citer pasal AF laku ke jual kat eBay?

Ha.. Yang tu korang kena jawab. Aku tak dapat nak jawab. haha.

Cerita pasal bikini. Bikini ni juga satu produk yang ada DEMAND kat eBay. Hanya orang yang "berani" je jual pakaian dalam wanita ni. Kalau ko jenis pemalu, alim-alim, takkan la ko nak jual kot? Takkan la bila orang tanya kau, "Mat, kau jual apa kat eBay?" "Aku jual SOTONG je". Boleh ke macam tu? haha

Aku ada kenal 2 org pompuan Chinese ni, dia memang ada web E-Commerce dan Facebook Shop lagi. Jual? Jual bikini dan pakaian tidur khusus untuk mereka yang bergelar anak dara, perempuan, wanita dan yang tak BERAPA WANITA.

Kalau korang tengok jenama yang dapat permintaan kat eBay ni, korang boleh try survey keyword ni:

VICTORIA SECRET

Korang akan jumpa macam-macam produk dan antara produk yang mendapat perhatian adalah bikini atau pakaian dalam.

"Wei Noorizam, apa ni ko tulis topik pasal bikini ni? Segan la weiii!"

Eh, korang kena la terima hakikat, bikini tu pun produk juga. Aku tak suruh pun kau jual. Tapi kalau ko tau kat mana boleh dapat stok dan ko nak jual, haaaa jual je. Kalau tak mendatangkan dosa dan aib. Teruskan lah. Hari tu masa aku pergi GuangZhou, ada satu shopping mall tu memang khusus jual UNDERWEAR je. Kalau nak buat bisnes.. Hermm bukan takat market eBay boleh kau "kongker", silap haribulan, ko boleh jadi supplier besar kat Malaysia. Hahaha

Aku upload gambar shopping mall kat Jinxiang Underwear Marketplace, GuangZhou untuk korang tengok. Perhatian Adem Rono: Gambar ni aku ambil dari facebook profile ko. Jangan Marah! 

Anda mungkin berminat

nera

Fikir Saja