Air Asia Tengah Buat Promosi Gila-Gila Murah!

Aku dapat tahu dari Hafizi Zain, Air Asia tengah buat promosi jual tiket murah giler. Bajet memang best kalau dapat pergi melancong lagi. Aku baca info kat web AirAsia.com memang sah, harga tiket boleh dapat murah jika kau booking dalam tarikh 23 Mei sampai 29 Mei ni. Tiket flight yang ko booking tu mesti la dalam tarikh 6 Febuari sampai 20 Jun 2012.

Kalau korang ada rancang-rancang nak pergi Australia ke, China ke, Vietnam ke, Singapore ke, pakat-pakat la booking sekarang. Ni tadi, aku saja je check harga tiket nak pie Singapore.

Sekali kau, harga dia bagi untuk dewasa, 10 sen je beb! Budak umur 2 tahun sampai 11 tahun pun sama, 10 sen je. Tapi... kalau ko ada baby kembar 6 yang umur dia bawah 2 tahun, ko kena la bayar, satu kepala RM50 je. Itu standard. Tak ada diskaun. haha.

Lepas kira-kira campur duit fee kapal terbang dan sebagainya, adalah dalam 400 ringgit plus plus tak sampai 500 ringgit pun. Aku pun tengah berkira-kira nak pilih lokasi mana nak pie ni. Nak repeat ke GuangZhou tahun depan pun ada can dapat tiket murah. Kalau pi Bali, satu family aku baru 900 lebih sket je.

Hermm.. nanti aku decide nak pie mana. Kalau kau nak pie Singapore, better ambil tiket promosi ni ke atau naik je bas ekspress? Mana murah? Org JB boleh komen kot? haha

Anda mungkin berminat

tiket

Fikir Saja