Ok. Rahsia Emel Telah DiLancarkan!

Korang perasan tak, ramai Internet Marketer samada kat Malaysia atau pun kat luar negara, diorg ni kalau jana income boleh dikatakan kejap-kejap je. Contoh, korang boleh tengok komisyen yang Gobala Krishnan terima. Dapat income 4 angka konsisten dan automatik pulak tu. Herm..

Tu belum kira lagi macam Zamri Nanyan, Razif Yusof, Jamal Baharudin, Ammar Zahar, Rahman Basri, Mawardee dan ramai lagi. Diaorg ni buat duit boleh dikatakan kerja sikit tapi income, ha kau, boleh tahan juga. Seminggu tu boleh selamba dapat macam sebulan gaji org kerja makan gaji.

Tadi pun aku baru terima cek komisyen hasil income automatik aku kat internet. Macam yang kau baca dalam post aku sebelum ni, aku ada sentuh pasal email marketing. Boleh dikatakan kebanyakan pakar internet yang terkenal kat US atau luar negara (termasuk la Malaysia), diorg ni mengaku tak segan silu, bagitau antara cara paling pantas kalau nak generate income adalah dengan kaedah atau teknik email marketing.

Tu dia.. Cuba kau bayangkan, jika kau dapat buat promosi produk kau kat internet dengan cara hantar emel ke 10,000 atau 100,000 orang dengan hantar klik butang send. Memang berdesup mesej tu direct masuk kat emel-emel pelanggan korang.

Teknik ni dikatakan lebih pantas dan berkesan dari kau guna facebook marketing atau blogging! Memang, aku pun ngaku jugak la. Kalau comparekan dengan cara teknik pemasaran guna blog dengan hantar emel, memang respond terbaik adalah dari emel.

Tapi kan... Ada juga yang masih tak tau pasal pemasaran emel ni. Ha, pasal tu lah aku tulis pasal topik ni. Su.pa.ya kau dapat info tu secara lebih terperinci lagi.

Kalau kau tak ada ilmu pasal emel marketing ni, kau test la apa-apa teknik, silap hari bulan bukan saja kau tak dapat sales tapi siap dapat maki lagi dari org, pasal eh, kau buek SPAMMING!

"Macam mana kaedah paling sesuai nak mahir dalam pemasaran emel ni bro?"

Ok, den tak yah berdalih-dalih lagi. Kebetulan semalam Gobala Krishnan dah lancarkan produk terbaru dia pasal rahsia emel. So, adalah menjadi jalan terbaik buat korang yang ingin belajar pasal email marketing ni dengan merujuk dari mereka yang pakar dan pengalaman. Salah seorang yang boleh korang jadikan sifu adalah Gobala Krishnan.

Aku kenal lama dah dia ni. InsyaAllah, walaupun dia bukan bangsa Melayu, aku tabik juga kat dia pasal dia sanggup share pengalaman dan pengetahuan dia kat bangsa Melayu dan rakyat Malaysia. Kalau kau tanya orang, mesti ramai yang dah tahu, si Gobala ni dah generate income kat internet sejak tahun 2005 lagi. Time ni, aku masih lagi bertatih nak belajar buat duit kat internet. Dia pulak selamba dah jana income.

Dari apa yang dia share kat aku, setakat ni, dia ada lebih 39,000 senarai pelanggan emel yang berkualiti samada dari Malaysia dan termasuk la list dari luar negara.

Aku syorkan sapa-sapa yang nak belajar pasal Rahsia Emel ini, elok daftar jadi ahli (klik kat banner atas atau bawah ni). Dalam laman ahli Rahsia Emel ni, korang akan dibekalkan dengan komponen untuk memulakan pemasaran emel. Jadi, bila kau jadi ahli, korang akan dapat:

1) Pendedahan rahsia pemasaran emel dari Gobala Krishnan sendiri
2) Video latihan teknikal setup autoresponder dan Aweber
3) Emel promosi siap lengkap untuk produk hangat ClickBank
4) Template landing page professional siap lengkap
5) Template FaceBook Fan Page siap lengkap

Berkualiti atau tak tips yang didedahkan ni? Macam yang dijanjikan Gobala, korang jangan risau, kalau korang rasa tak ada kualiti dalam perkongsian dia, dia sanggup pulangkan duit korang balik. Jadi, tak ada apa-apa risiko pun kat korang andai apa yang kau belajar tu langsung tak bagi manfaat.

Jadi, aku tak nak tulis panjang-panjang, pasal Gobala Krishan tulis lagi panjang dari aku. Jadi korang baca apa yang dia nak kasi tau (klik kat banner atas atau bawah ni).

Satu lagi, Gobala ni tengah menguasai penulisan Bahasa Melayu Tinggi. Kalau kau baca ada yang tersalah eja, harap kau maafkan lah dia. Bab skill buat duit dengan email marketing, yang tu kau tak boleh sangkalkan lagi.

Selamat menjadi ahli Rahsia Emel! Pendaftaran telah dibuka! Ada bonus istimewa untuk 200 orang yang mendaftar awal!


Anda mungkin berminat

rahsia emel

Fikir Saja